نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

اولیایی: استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۳۶۹۹
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
اولیایی: استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می‌شوند
کاظم اولیایی، عضو سابق صدور مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد اگر مالکیت مشترک دو باشگاه حل نشود، هر دو باشگاه از آسیا حذف خواهند شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در واکنش‌ به هشدارهایی که اخیرا از سوی مسئولان و رسانه‌ها پیرامون موضوع مالکیت مشترک داده شده واکنش نشان داده و طرح این مسائل را به نوعی اقداماتی غرض ورزانه دانسته است. باشگاه پرسپولیس درواکنس تازه خود چنین گفته است:« چنین اظهار نظر عجیبی جدا از این که کاملا مغرضانه است و به حق اعتراض باشگاه پرسپولیس و هواداران را در پی دارد و انتظار می‌رود اصلاح و جبران شود، بیانگر این مساله است که پاره‌ای اظهارنظرهای کارشناسی در تلویزیون به جای تکیه داشتن بر واقعیات و اطلاعات درست، رسمی و قانونی، ریشه در کری‌خوانی‌های بعضا سطح پایین در فضای مجازی دارد. به عنوان یک نکته اساسی به اطلاح کارشناس مربوطه که آن اظهارنظر عجیب را مطرح کرد و دیگر عزیزان در رسانه ملی می‌رسانیم، اخذ مجوز فعالیت حرفه‌ای که هر سال سخت‌گیرانه می‌شود، نوبتی نیست. این که بعضی مسایل اصولا از اختیارات و ید قدرت دو باشگاه خارج است و باید مدیریت کلان کشور و ورزش و فوتبال برای آن اقدام کنند مساله درستی است که همه می‌دانند ولی این طور نیست که دو باشگاه بروند سر صف زنبیل بگذارند و هر یک نوبتش شد مجوز بگیرد. برای اخذ مجوز، باید یکسری استانداردها، الزامات و پروتکل‌ها اجرا شود که همه ساله از سوی کنفدراسیون و فدراسیون اطلاع رسانی می‌شود. هم اکنون باشگاه‌ها همه روزه به شدت درگیر این موضوع بوده و در حال بارگذاری مدارک هستند و کمیته صدور مجوز هم مرتب در تلاش است تا کمبودها و خطاها را مشخص و برای مرتفع شدن به باشگاه‌ها اعلام کند.»

این واکنش درحالی نگاه‌ها را به سمت سوی خود جلب کرده که کاظم اولیایی که سابق عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بود و اخیرا اعلام کرد به دلیل برخی فشارها و گاه سندسازی‌ها از سمت خود کناره گیری کرده در گفت و گوی کوتاهی در پاسخ به این سوال که آیا مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس برای صدور مجوز حرفه‌ای اشکال ایجاد می‌کند و موجب حذف این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود، این پاسخ را داد:« قطعا مشکل ایجاد خواهد کرد. من سوال شما را کوتاه، شفاف و بدون رودربایستی پاسخ می‌دهد. بله، مشکل ایجاد می‌کند.»

واین پاسخ بدان معنا است که هر دو باشگاه برای رفتن به لیگ قهرمانان فصل بعد دچار مشکل خواهند شد و تا زمانی که مالکیت مشترک حل نشود، هیچ یک از این دو تیم قادر به کسب مجوز حرفه‌ای نخواهند بود و احتمال اینکه پرسپولیس نیز در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به درد باشگاه استقلال دچار شود، بسیار زیاد است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->